جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه از مصادیق پلیس است

سردار «شرفی» گفت: خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه از مصادیق پلیس در طراز انقلاب است و همکاران ما در همه یگان‌ها و بخش‌ها هدفی جز جلب رضایت مردم و حفظ امنیت و اقتدار موجود کشور ندارند.
کد خبر: ۵۱۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ - 19March 2022

خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه از مصادیق پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا امروز در قرارگاه نوروزی پلیس استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی امروز به برکت وجود فرماندهانی خوش فکر و مسئولیت‌پذیر در تمامی عرصه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی سازمانی پاسخگو، مسئولیت‌پذیر و دارای جایگاه اجتماعی بالایی بوده و توانسته است نظرات کارشناسی خود را در سطوح بالای امنیتی و ملی مطرح کند.

سردار شرفی تصریح کرد: مجموعه انتظامی به واسطه درایت فرمانده کل خود در تصمیم گیری‌های کلان کشور اثرگذار است و به عنوان یکی از مدعوین همواره در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور دارد و از نظرات سردار اشتری فرمانده مجموعه استفاده می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: خوشبختانه در داخل سازمان هم وضعیت خوبی وجود دارد و اقدامات انجام شده مورد رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر مسئولان کشور قرار دارد که افتخار بزرگی برای پلیس به شمار می رود.

سردار شرفی گفت: امروز پلیس با اشراف اطلاعاتی بالای خود ماموریت هایش را به نحو احسن انجام داده و همواره تلاش کرده است بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: امروز پلیس با بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت عظیم خود با سرعت به سمت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رسیدن به پلیس در طراز انقلاب حرکت می‌کند.

وی خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه را از مصادیق پلیس در طراز انقلاب برشمرد و گفت: همکاران ما در همه یگان ها و بخش‌ها هدفی جز جلب رضایت مردم و حفظ امنیت و اقتدار موجود کشور ندارند.

سردار شرفی در پایان از تلاش‌ها و زحمات مجموعه انتظامی استان کرمانشاه قدردانی کرد و بیان داشت: با درایت و تدبیر مناسب فرماندهان و مدیران این استان خوشبختانه مشکل امنیتی نداریم و کرمانشاه در زمره امن ترین استان‌های کشور محسوب می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی قادر است از اعتبار و تمامیت ارضی خود در مقابل بیگانگان دفاع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار