ما مقاوم هستیم/ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

راهیان نور، پیوند بین نسل فعلی با گذشته انقلاب و دفاع مقدس است

پورخاقان گفت: برنامه راهیان نور، برنامه بسیار خوبی است که پیوندی بین نسل‌های فعلی با گذشته انقلاب را ایجاد می‌کند، جوان امروز ما این را می‌بینند و همان خون سرخ شهادت، مجاهدت و غیرت در رگ‌های آن‌ها به چرخش می‌افتد.
کد خبر: ۵۱۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ - 19March 2022

راهیان نور، پیوند بین نسل های فعلی با گذشته انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح امروز در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به خوزستان را عرض خدا‌قوت به همکاران سازمان قضائی استان و حضور در جمع کاروان های راهیان نور دانست و اظهار داشت: برنامه راهیان نور، برنامه بسیار خوبی است که پیوندی بین نسل‌های فعلی با گذشته انقلاب را ایجاد می‌کند، جوان امروز ما این را می بینند و همان خون سرخ شهادت، مجاهدت و غیرت در رگ‌های آن‌ها به چرخش می‌افتد.

وی افزود: نتیجه راهیان نور پرورش عزیزانی است که در دفاع از حرم مثل شهید حججی خون پاک‌شان با خون پیشکسوتانی همچون همدانی‌ها در آمیخته شد تا از کشور دفاع کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اگر امروز این کشور در بین منطقه و کشورهای که هرکدام بحران زده هستند از امنیتی بسیار بالا برخوردار است به خاطر فداکاری‌ها و مجاهدت‌های مردانی است که در مقابل دشمن ایستادند و خون شان را دادند تا عزت شان را ندهند.

حجت الاسلام پورخاقان از تاثیر حضور کاروان‌های راهیان‌نور در مناطق عملیاتی خوزستان گفت و یادآور شد: عزیزانی که در زمان جنگ تحمیلی نبودند و مشکلات این کشور را درک نکردند و با زحمات و مجاهدت‌ها در طول دفاع مقدس آشنایی ندارند با حضور در مناطق عملیاتی از نزدیک، سرزمینی را می‌بینند که خون پاک این شهدا به زمین ریخته شد تا یک وجب از این خاک به دست دشمنان نیفتد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار