جانشین فرمانده کل انتظامی در پایان سفر به لرستان:

لرستان یکی از استان‌های موفق در زمینه انتظامی است

سردار رضایی با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های موفق در زمینه انتظامی است، گفت: هر کس آرامش مردم و جامعه را برهم بزند به شدت با وی برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ - 19March 2022

لرستان یکی از استان‌های موفق در زمینه انتظامی هست

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی عصر شنبه در پایان سفر خود در استان لرستان، اظهار داشت: بحمدالله در سال ۱۴۰۰ مجموعه انتظامی کل کشور در بحث مأموریت‌های ابلاغی سربلند بوده و توفیقات حاصل شده از نتایج همکاری مردم با پلیس بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شروع سال ۱۴۰۱ و همچنین آغاز سفرهای نوروزی و مسافرت‌های آحاد مردم به جای جای کشور، خاطر نشان کرد: سفرهای نوروزی امسال تاکنون با افزایش ۶۰ درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم پلیس در ایام نوروز بیان داشت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، حرکت با سرعت مجاز از عوامل اصلی کاهش تصادفات جاده‌ای است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت مقررات قانونی و شرعی در تفرجگاه‌های عمومی توسط مردم، خاطر نشان کرد: پلیس برخورد با هر نوع ناهنجاری اجتماعی را در دستور کار دارد.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به تعامل و همکاری خوب مردم، بیان داشت: خط قرمز پلیس هنجارشکنی بوده و به شدت با هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه استان لرستان یکی از استان‌های موفق در زمینه انتظامی است، خاطر نشان کرد: هر کس آرامش مردم و جامعه را برهم بزند به شدت با وی برخورد خواهد شد.

سردار رضایی ضمن تاکید بر رعایت حقوق عامه مردم، بیان داشت: پلیس هیچ‌گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار