نگاهی ‌به زندگی ‌شهید «مجید نمک‌شناس»

‌«مجید نمک‌شناس» ‌ششم مرداد سال ۱۳۴۶ در روستای حاجی آباد شهر قنوات قم به دنیا آمد و سرانجام اول اسفند سال ۱۳۶۶ در دشت هلاله بر اثر اصالت ترکش مجروح و در ۲۸ اسفند همان سال به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۱۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ - 20March 2022

نگاهی کوتاه به زندگی و رزم سرباز شهید «مجید نمک شناس»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرباز ‌«مجید نمک‌شناس» یکی از گل‌های معطر بوستان جهاد و شهادت است که گوش به فرمان، ولی‌فقیه، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و لباس زیبای شهادت را بر تن رعنای خویش پوشاند.

مجید ‌ششم مرداد سال ۱۳۴۶ در روستای حاجی آباد شهر قنوات قم به دنیا آمد؛ تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد و سپس برای کمک به اقتصاد خانواده، به کار کشاورزی مشغول شد.

وی پس از ازدواج، به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و روز اول اسفند سال ۱۳۶۶ در دشت هلاله بر اثر اصالت ترکش مجروح و در ۲۸ اسفند همان سال بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام به شهادت رسید.

مزار ‌شهید نمک‌شناس در گلزار شهدای امامزادگان طیب و طاهر قرار دارد؛ به پاس رشادت‌های شهید «مجید نمک‌شناس» و با پیگیری‌های کارکنان نیروی زمینی ‌ارتش جمهوری اسلامی، یکی از معابر شهر قنوات (حاجی آباد) قم، به نام این شهید والامقام مزین شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها