پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت عید نوروز

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» با صدور پیامی فرا رسیدن سال 1401 را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۵۱۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ - 21March 2022

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت عید نوروز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بهار نویدبخش تغییر، تحول و دگرگونی است. در قرنی که گذشت، انقلاب اسلامی که توحیدی‌ترین انقلاب قرن است، به وقوع پیوست و در دوران دفاع مقدس، چه جوانان کربلا ندیده‌ای که  خالق حماسه‌هایی از جنس عاشورا شدند. در دههای گذشته چه استکبارستیزانی که مرزهای جغرافیایی را در دفاع از مظلومان نادیده گرفتند و روحیه مقاومت و آزادگی را در سراسر جهان گسترش دادند.

حال که سال نو با تدبیر ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان «تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، بر ماست تا به نحو شایسته‌ای با همدلی و همفکری از فرصت‌های  سال جدید در راستای تلاش برای پیشرفت‌های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در همه عرصه‌های ملی و بین المللی گام برداریم.

اینجانب در آغازین روزهای 1401 که با بهار مهدوی عجین گشته است، فرا رسیدن فصل بهار و عید خجسته نوروز را به عموم هموطنان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. توفیق روز افزون هموطنان عزیز را در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با تأسی به رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار