فرمانده مرزبانی انتظامی:

مرزبانان غیور ادامه‌دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند

سردار گودرزی گفت: مرزبانان غیور ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرزهای کشور هستند و با تحمل دوری از خانواده هایشان در کنار همرزمانشان در سراسر مرزهای ایران اسلامی سال جدید را آغاز می کنند.
کد خبر: ۵۱۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ - 22March 2022

مرزبانان غیور ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شب گذشته (دوشنبه) در دیدار نوروزی با مرزبانان هنگ مرزی قصرشیرین و اقشار مختلف مردم شهرستان، اظهار داشت: مرزبانی جمهوری اسلامی امروز با اقتدار آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان است.

 فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی، امنیت کامل بر مرزهای کشور حکمفرما است و همه فعالیت دشمنان و گروهک‌های معاند تحت رصد قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: مرزبانان به سهم خود در گستره فعالیت های ماموریتی در مسیر تحقق شعار سال از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با جدیت برای عمل به منویات معظم له تلاش می کنند.

سردار گودرزی‌ تاکید کرد: مرزبانان غیور ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرزهای کشور هستند و با تحمل دوری از خانواده هایشان در کنار همرزمانشان در سراسر مرزهای ایران اسلامی سال جدید را آغاز می کنند.

این مقام ارشد نظامی همچنین با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۱ به مرزنشینان غیور و عموم مردم افزود: مرزبانان انتظامی کشور با تاسی از تجربیات گذشته و با سرعت، دقت و صلابت تمام در اجرای ماموریت های مرزی تلاش می کنند تا هموطنان عزیز در آسایش و امنیت بسر برند.

وی گفت: امروز سربازان ولایت در نیروهای مسلح و خصوصا مرزبانی با همه توان از امنیت و اقتدار کشور در برابر دشمنان و بیگانگان دفاع و اجازه نمی دهند خدشه ای بر این اقتدار و امنیت وارد شود.

سردار گودرزی در پایان امنیت مرزهای غربی و خصوصا استان کرمانشاه را بسیار مناسب ارزیابی و از تلاش های شبانه روزی نیروهای مرزبانی و همراهی مرزنشینان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها