صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار معاون اول رئیس جمهور از خانواده های شهدای دزفول

«محمد مخبر» که به صورت غیررسمی به شهرستان دزفول زادگاه خود سفر کرده با حضور در منزل چند شهید دزفولی، یاد و خاطره آن ها را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۱۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 22March 2022

دیدار معاون اول رئیس جمهور از خانواده های شهدای دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور که به صورت غیررسمی به شهرستان دزفول زادگاه خود سفر کرده امروز با حضور در منزل چند شهید، یاد و خاطره آن ها را گرامی داشت.

وی با حضور در منزل سرلشکر شهید سردار «محمدحسن کوسه چی» و خانواده شهیدان «محمدرضا، علیرضا و حمیدرضا روغن کوچک دزفولی»، خانواده شهیدان «عبده علی، عبدالعظیم، شازده و پروین شجاعی پور وطوبی شیرعلی سام» و خانواده شهید «امیرعلی هیودی» اولین شهید مدافع حرم با خانواده‌های آنها دیدار و گفت و گو کرد.

معاون اول رییس جمهور ضمن گفت و گو با این خانواده‌ها به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان دزفول، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول و مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز معاون اول رییس جمهوری را در این دیدار همراهی کردند. در پایان کلام الله مجید و چفیه متبرک و اهدایی رهبر معظم انقلاب تقدیم خانواده شهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار