شهید «محمدابراهیم نادری رستمی»:

شایعه‌پراکنان، دشمنان انقلاب اسلامی هستند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدابراهیم نادری رستمی» آمده است: از شایعه پراکنان که دشمنان انقلاب اسلامی عزیز ما هستند دوری کنید که ایمانتان را سست می‌کنند و به تبلیغ اسلام بپردازید.
کد خبر: ۵۱۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ - 22March 2022

از شایعه پراکنان که دشمنان انقلاب اسلامی عزیز ما هستند دوری کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمدابراهیم نادری رستمی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بهشهر» است که در ادامه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«محمدابراهیم نادری رستمی» فرزند «اصغر» هفتم تیر ۱۳۴۳ در بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ دوم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین منطقه عملیاتی رقابیه به شهادت رسید.

وصبتنامه شهید

اینک که شما‌ها را  بخاطر خدا و رسول خدا ترک کردم و عازم جبهه جنگ علیه کفار می‌باشم، اما بدانید که قلبم با شماست و همواره با شما خواهم بود و آنگاه که بوسیله گلوله‌های دشمن تکه پاره می‌شوم در آن موقع نیز با شما خواهم بود، ولی در آن وقت فقط روح من است که با شادابی و خرمی با شما خواهد بود و این است حیات جاویدی که خدا وعده داده است.

و بدانید که این سعادتی است از برای من و پدرم و مادرم، اما مادرم کجاست من که فرزندی تربیت ندادم که حسین وار در راه خدا و بخاطر خدا و قرآن و رسول خدا شهید می‌شوم تا آنجا می‌توانم می‌کنم که دشمن اسلام را نابود که کرده باشم و اسلام را به پیروزی رسانده باشم و اگر نتوانستم می‌میرم که شهیدم و این را خدا قرار داده است و امیرالمومنین (ع) درباره اش گفته است که شهادت دری از در‌های بهشت است که فقط به سوی اولیای خاص خدا باز می‌شود (البته اگر من گناهکار سعادت آن را داشته باشم).

پدر و برادرم! نگران من نباشید که راهم را انتخاب کرده‌ام و خوب راهی است و بین برادران دیگر یه دستور خدا (جهاد) این راه را انتخاب کرده‌اند خوشحال هستیم، اما پدرم کمی دلم شور می‌زند و آن این است که فکر می‌کنم که شما ناراحتید که من ناراحت می‌شوم، ولی بدانید که همین کار باعث خجل شدن من و شما پیش فاطمه زهرا (ع) در روز قیامت خواهد شد؛ البته اگر ناراحتی برطرف نشود، زیرا من که از پسر زهرا بهتر و بالاتر نیستم و طبق گفته قرآن «کل نفس ذائقه الموت» همه کس چشنده مرگ هستند چه بهتر مرگی که جهاد در راه خدا باشد. صبر را پیشه خود سازید که طبق فرموده قرآن «ان الله مع الصابرین» و به خدا توکل کنید که «ان الله یحب المتوکلین».

از فضل خدا ارتزاق بجوئید روزی مادی و معنوی که او دارای فضل عظیم است. از شایعه پراکنان که دشمنان انقلاب اسلامی عزیز ما هستند دوری کنید که ایمانتان را سست می‌کند و به تبلیغ اسلام بپردازید و در این کارتان خدای را به کمک خواهید و به برادران بگویید مواظب مدرسه‌ها باشند همانطور که امام فرمود مدرسه سنگر دوم است سنگر‌ها را حفظ کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار