شهید سید عبدالله برقعی:

خون شهدای صدر اسلام در رگ‌های ما می‌جوشد

شهید سید عبدالله برقعی از شهدای قم در عملیات فتح المبین در وصیتنامه‌اش می‌نویسد: ما فرزندان حسین (ع) هستیم و خون او و شهدای صدر اسلام در رگ‌های ما می‌جوشد.
کد خبر: ۵۱۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ - 22March 2022

خون شهدای صدر اسلام در رگ‌های ما می‌جوشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سید عبدالله برقعی» فرزند جعفر، یکی از ۲۵ شهید والامقام اعزامی از قم در عملیات فتح المبین است.

وی در اول فروردین سال ۱۳۳۳ در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود و در تاریخ دوم فروردین سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین بر اثر اصابت ترکش نارنجک به شهادت رسید؛ مزار این شهید عزیز در گلزار شهدای شیخان قم قرار دارد.

برقعی در فراز‌هایی از وصیتنامه اش به تاریخ ۱۰ اسفند سال ۱۳۶۰ یعنی ۲۱ روز قبل از شهادت، چنین سفارش کرده است:

«اینجانب سید عبدالله برقعی، چون عازم جبهه حق علیه باطل با چشمی باز و با خواسته قلبی خودم که یک توفیق الهی است، می‌شوم ضرورت دانستم چند کلمه‌ای به عنوان وصیت بنویسم.

اولا مفتخرم که در چنین شرایط حساس به انقلاب عزیز و جمهوری اسلامی ایران به رهبری زعیم عالیقدر امام عزیز حضرت آیت الله امام خمینی توفیق پیدا کردم برای چندمین بار به جبهه حق علیه باطل مشرف شوم و تا آنجا که قدرت و توانائی دارم به یاری خداوند بزرگ و ائمه اطهار و امام زمان (ع) به کمک برادران همرزم، بتوانیم مشت محکمی بر دهان این کفار و نوکران آمریکا و شوروی و جهانخواران کثیف بزنیم و به منافقین ثابت کنیم تا یک فرد از ما باقی است، نخواهیم گذاشت شما مزدور‌ها و نوکر‌های اجنبی و یزید‌ها و فرعون‌های زمان یک قدم به اسلام عزیز و قرآن کوچکترین لطمه‌ای وارد کنید.

دشمنان ما باید بدانند که ما فرزندان حسین (ع) هستیم و خون حسین (ع) و شهدای صدر اسلام در رگ‌های ما می‌جوشد و ما با تمام وجود با دشمنانمان نبرد می‌کنیم.

ما نمی‌گذاریم که خدای ناکرده به بهشتی‌ها و رجائی‌ها و مدنی‌ها و هزاران شهید دیگرخیانت شود و تا زمانی که جان در بدن داریم از خون آن‌ها پاسداری می‌کنیم. حسین جان،‌ای آقای من،‌ای امید شیعه،‌ای کاش بودی و می‌دیدی که فرزندان تو همچون خمینی و یارانش و امت عزیزش چگونه از راه تو و خون تو پاسداری می‌کنند.

حسین جان من خوشحالم که این امت عزیز به رهبری امام عزیزمان آبروی قرآن را و آبروی اسلام را حفظ کردند و به جدت رسول الله بگو آنجائی که رسول الله با خدا عهد کرد که امتش را به آتش جهنم نسوزاند، حالا این امت عزیز همان راه رسول خدا را می‌روند و الحمدالله که ما روسفیدیم و از تو می‌خواهم که از خدای خودت بخواهی که فقط تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگه دارد و اسلام و قرآن را نصرت بدهد.

در خاتمه این را بگویم من که برای اسلام کاری نکردم می‌روم به جبهه تا آنجا که بتوانم انجام وظیفه می‌کنم و اگر توفیقی بود در راه خدا و اسلام شهید شدم، بلکه شهادت و خون ناقابلم بتواند ذره‌ای مفید باشد برای ادامه دهندگان راه حسین (ع) مخصوصا فرزندانم و خانواده ام.

از همسر عزیزم تقاضا می‌کنم بعد از من بچه‌های من را فقط در مکتب اباعبدالله حسین (ع) تربیت بکند و خودش همچنین در مسیر حزب الله باشد و چنین تقاضایی از دوستان عزیز و سروران عزیز را دارم. فرزندان مرا به خاطر خدا آن‌ها را در خط قرآن و اسلام کمک کنید خداوند به همه عزیزان و برادران و نزدیکان توفیق عنایت بفرماید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار