معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح:

مجاهدت‌های آیت‌الله رودباری برای همیشه در حافظه تاریخی مردم گیلان زنده خواهد بود

سردار عبداللهی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله رودباری عنوان کرد: مجاهدت‌های آیت‌الله رودباری، برای همیشه در حافظه تاریخی ملت شریف ایران بویژه خطه پرافتخار گیلان زنده خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ - 23March 2022

مجاهدت‌های آیت الله رودباری برای همیشه در حافظه تاریخی مردم گیلان زنده می‌ماندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت آیت الله «سید مجتبی رودباری (ره)» عالم برجسته گیلانی و از شاگردان امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

(إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ)

ارتحال فقیه وارسته، عالم مجاهد و روحانی فرزانه آیت الله سید مجتبی رودباری (ره) موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

بی شک یاد، نام و مجاهدت‌های آن عالم جلیل القدر که در زمره برجستگان روحانیت استان گیلان است و عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج و نشر معارف مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کرد برای همیشه در حافظه تاریخی ملت شریف ایران بویژه خطه پرافتخار گیلان زنده بوده و باقی الصالحات آن فقیه نیک نفس و خیراندیش خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه مؤلمه به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان گیلان، برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان و مصیبت‌‌دیدگان محترم صبر، شکیبایی و ثبات قدم مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار