فرمانده کل سپاه:

اجازه نمی‌هیم امنیت ایران مورد تهدید قرار گیرد

سردار «سلامی» گفت: به صهیونیست ها هشدار می‌دهیم دست از شرارت‌هایشان بردارند در غیر این صورت این روزنه‌های کوچک باز در جهان هم به رویشان بسته می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 23March 2022

صهیونیست‌ها دست از شرارت بردارند/قول می‌دهیم اجازه ندهیم امنیت ایران مورد تهدید قرار گیردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامیداشت سردار شهید «محمدحسن کوسه‌چی»، اظهار داشت: خوزستان نگین درخشان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است و چه زیبا دزفول را به نام پایتخت مقاومت نامگذاری کردند؛ اینجا شهری است که مردمانش در زیر موشک‌باران دشمن ماندند و جوانان‌شان را ایثارگرانه راهی جبهه کردند به عبارت دیگر شهر زیر باران آتش دشمن ویران می‌شد، اما مردم مطمئن و آسوده در شهر ایستادگی می‌کردند و حامی بچه‌های خط می‌شدند.

وی با بیان اینکه مردم دزفول دد جنگ زندگی می‌کردند و در زندگی می‌جنگیدند، ادامه داد: ثمره این مقاومت‌ها، ایران امروز است، ما وارد قرن جدید شدیم، قرنی که قرن زوال قدرت‌های شیطانی دشمنان است.

سردار سلامی تصریح کرد: مقاومت ایستادن در یک نقطه و برای یک مقطع خاص نیست بلکه امتداد یک جریان است. یک حقیقت جریان یافته در ملت با امام و رهبری از سیره و سخن اولیاءالله است.

وی بیان کرد: ملت ایران با منطق بزرگ ایستادگی، پس از هشت سال مقاومت، سال‌ها تحریم دشمن، تهاجم‌های روانی، تروریستی، فرهنگی و عملیات‌های رسانه‌ای را پاسخ دادند و توان دشمنان بزرگ را فرسوده کنند.

فرمانده کل سپاه افزود: در روز‌های اخیر شاهد بودیم کاخ سفید در خصوص ایران اسلامی می‌گفت که سیاست تحریم‌ها ایران و سپاه پاسداران را قوی‌تر و تهاجمی‌تر هر زمان کرده است؛ وقتی دشمن از فضیلتی سخن می‌گوید، آن فضیلت قطعا در واقعیت ده‌ها برابر بیشتر از چیزی است که گفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز پایان آمریکا و تمدن غرب سال‌هاست به جریان افتاده و اخیرا شتاب گرفته است، ادامه داد: قرن‌های قبل را غربی‌ها قرن اسارت و بردگی قراره داده بودند، اما منطق انقلاب بر هم زدن منطق غربی‌ها، عزت اسلام، آزاد شدن از اسارت و بیدار شدن از جهالت بود.

سردار سلامی تصریح کرد: قرن و جغرافیای جدید، جغرافیای طلوع اسلام، پیشرفت بیشتر مسلمانان، پس گرفتن سرزمین‌های اسلامی اشغال شده توسط متجاوزان غیرمسلمان خصوصا آمریکا و صهیونیست‌ها است.

وی با اشاره به اینکه ما دست نیاز به سمت غرب و شرق دراز نکردیم، عنوان کرد: مسلمانان قدرت گرفته‌اند پرچم مقاومت بالاست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر کجای دنیا را بنگریم آثار جنایت‌های قدرت‌های شیطانی را می‌بینیم، افزود: سال‌ها شاهد راه اندازی جنگ و آوارگی مردم و بمباران‌های اتمی بر سر مردم توسط آن‌ها بودیم، اما نابودی آن‌ها را هم خواهیم دید.

وی با اشاره به محاسبات اشتباه صهیونیست ها، گفت: به آن‌ها هشدار می‌دهیم دست از شرارت‌هایشان بردارند در غیر این صورت این روزنه‌های کوچک باز در جهان هم به رویشان بسته می‌شود.

سردار سلامی ادامه داد: ما فقط مجلس ترحیم و تشییع برای شهدایمان نمی‌گیریم بلکه انتقام می‌گیریم. این پیام‌ها جدی و واقعی است البته دشمنان می‌توانند اشتباهاتشان را دوباره تکرار کنند، اما به آن‌ها می‌گوییم هرکس از حوادث عبرت نگیرد مجبور به تجربه دوباره آن‌هاست، اگر می خواهند دوباره طعم تلخ انتقام را بچشند دوباره امتحان کنند.

وی تاکید کرد: قول می‌دهیم هرگز اجازه ندهیم دشمنان امنیت و حیثیت ملت ایران را مورد تهدید و خطر قرار دهند.

فرمانده کل سپاه در ادامه درباره شهید کوسه چی هم عنوان کرد: امروز در اینجا جمع شدیم تا از یک فرمانده بزرگ که اسوه و نماد جهاد بود تجلیل کنیم زیرا سردار کوسه چی گمنامی را بر شهرت و آوازه داشتن ترجیح می داد و در خاموشی جهاد می‌کرد و فریادش را در خاموشی سر می داد.

وی تصریح کرد: کوسه چی ۴۱ سال لباس جهاد بر تن و مسوولیت‌های سنگین بر عهده داشت و از نخبگان و فرماندهان موثر و برجسته سپاه بود؛ در واقع وی با میز ارتباطی نداشت و همیشه در میدان بود به  همین جهت او هم یک سلیمانی دیگر در قامت مردی بنام محمدحسن کوسه چی بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها