مسئول نما مقاوم هستیم/ مایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین؛

مطالبه رهبر انقلاب اسلامی به روشنی تبیین شود

حجت‌الاسلام «معبودی» گفت: امروز مباحث اقتصادی و اشتغال و افزایش تولید ملی از نیازهای مهم کشور است که مقام معظم رهبری این موضوع را به خوبی تبیین فرمودند.
کد خبر: ۵۱۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ - 23March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین امروز در حاشیه دیدار از منطقه عملیاتی طلائیه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند سال اخیر با توجه به نیاز جامعه و محوریت حمایت از تولید سال را نامگذاری می‌کنند.

وی گفت: طی سال های اخیر، رونق تولید و رونق اقتصادی است. تولید نیازمند زیرساخت هایی است که اگر این زیرساخت ها ایجاد شود قطعا بخش بزرگی از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ امسال هم من تولید را می خواهم مطرح کنم. منتها یک لایه‌ جدید، یک چهره‌ جدید از تولید را می خواهم مطرح کنم و آن عبارت است از تولیدی که دارای دو خصوصیت باشد: یکی اینکه اشتغال‌آفرین باشد، یکی اینکه دانش‌بنیان باشد. تولید دانش‌بنیان، متّکی به دانش، دانش جدید و پیشرفت‌های علمی، و تولیدی که اشتغال‌آفرین باشد. البته همه‌ تولید‌ها اشتغال‌آفرین است منتها بعضی از تولید‌ها با اینکه سرمایه‌گذاری‌اش انبوه است، اشتغال‌آفرینی‌اش آنچنان نیست، لکن بعضی نه، اشتغال‌آفرین است».

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: این سخن مقام معظم رهبری مصداق حدیث امام علی(ع) است که می فرمایند:«العلم سلطان». وقتی ما در علوم مختلف توانستیم عرصه های مختلف را به دست آوریم قطعا اقتدار لازم را کسب کرده ایم.

وی افزود: یکی دیگر از زیرساخت های توسعه اقتصادی، اشتغال است. با استفاده از ظرفیت های داخلی کشور در ابعاد مختلف، باید معضلات بیکاری برطرف شود. رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند؛ تولید دانش‌بنیان، متّکی به دانش، دانش جدید و پیشرفت‌های علمی، و تولیدی که اشتغال‌آفرین باشد. امروز مباحث اقتصادی و اشتغال و افزایش تولید ملی از نیازهای مهم کشور است که مقام معظم رهبری این موضوع را به خوبی تبیین فرمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها