ما مقاوم هستیم/ دقایقی قبل صورت گرفت؛

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به شهدای شلمچه

«یوسف نوری» پس از سفر به خوزستان با حضور در یادمان شلمچه به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۱۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ - 23March 2022

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به شهدای شلمچهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش امروز پس از سفر به خوزستان با حضور در یادمان شلمچه به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی پس از ادای احترام به شهدای گمنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی ۱۶منطقه مرزی در حال انجام است و نیروهای جهادی در حال کار برای رفع مشکلات و نیازهای استان‌های مرزی هستند.

نوری اجرای طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های مهم سالجاری آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: دانش‌آموزان در سنین رشد و دوران ابتدایی نیاز به تغذیه دارند و متاسفانه طرح تغذیه دانش‌آموزان در مناطق محروم مدتی قطع شده بود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره اجرای سند تحول بنیادین گفت: اجرایی کردن این سند در یکی از قرارگاه‌ها در حال اجراست و امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر برطرف کردن کمبودها در حوزه‌های زیرساخت و آموزشی در استان خوزستان، افزود: مدارس کانکسی و سنگی در استان خوزستان باید برداشته شوند و برای تحقق این امر حدود ۸۰ هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

نوری هدف از سفر به استان خوزستان را حضور در اردوی راهیان نور و دیدار با خانواده‌های شهدای دانش آموز بیان کرد و یادآور شد: امید است با بهره‌گیری از مقام شهدا برای تعلیم و تربیت مبتنی بر مکتب شهدا گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار