پیام استاندار لرستان به یادواره شهدای مدآباد» شهرستان ازنا

«زیویار» با صدور پیامی به نخستین یادواره شهدای «مدآباد» شهرستان ازنا، یاد و خاطره‌ ۳۴ شهید این روستا را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۱۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 24March 2022

پیام استاندار لرستان به یادواره شهدای مدآباد» شهرستان ازنابه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، استاندار لرستان، با صدور پیامی به نخستین یادواره شهدای «مدآباد» شهرستان ازنا، یاد و خاطره‌ ۳۴ شهید این روستا را گرامی داشت.

در بخشی از مراسم نخستین یادواره شهدای «مدآباد» شهرستان ازنا، پیام استاندار لرستان توسط سیدمجید طاهری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، قرائت شد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگداشت شهدا، فرصت مغتنمی برای ماست تا بیندیشیم که این گرانمایگان چرا و چگونه از همه چیز و جان خود گذشتند تا اهداف و ارزش‌های این مرز و بوم باقی بماند.

یادواره، بزرگداشت و کنگره‌های که برای شهیدان برگزار می‌شود، فرصت‌هایی هستند، برای آحاد جامعه و خصوصا مسئولان که بدانند، چه راه صعب و سختی پیموده شده است تا ساحل امنیت و ثبات برای ما فراهم شود.

عظمت و اقتدار و امنیت این روز ایران اسلامی مدیون خون شهیدان است. شریفانی که در روزگاری که انقلاب نوپا بود و استکبار جهانی با تمام توان، صدام خبیث را حمایت می‌کرد، این شهدای ما بودند که سینه‌هایشان را سپر گلوله‌ها و خمپاره‌ها کردند و عزت ایران اسلامی را با خون خود برای ابدیت نوشتند.

لرستان در دفاع مقدس کارنامه‌ای درخشان دارد، رزمندگان لرستان حماسه‌هایی آفریدند که متاسفانه حق مطلب در مورد آن ادا نشده است که یکی از شواهد این مدعا همین یادواره شهدای روستای «مدآباد» است.

یک روستای لرستان ۳۴ شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است! بماند تعداد جانبازان و آزادگان این روستا.

بنده به‌عنوان فرزندی از فرزندان لرستان، به مقام شامخ شهیدان استان لرستان و از جمله شهیدان این روستا، مراتب ارادت و احترام و خضوع خود را اعلام نموده، از خانواده جلیل‌القدر شهدا، خواهانم؛ بنده را از دعای خیر خویش محروم ننمایند.»

نخستین یادواره ۳۴ شهید روستای «مدآباد» شهرستان ازنا، روز گذشته (چهارشنبه) با حضور فرماندار شهرستان و سید مجید طاهری، مدیرکل امور اجتماعی، جمعی از خانواده‌های شهدا و با مداحی مهدی سلحشور در روستای «مدآباد» برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها