ما مقاوم هستیم/ سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

حضور متوالی گردشگران خارجی در موزه دفاع مقدس خرمشهر

حربی با اعلام خبر حضور بیش از 20 هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر طی چند ساعت گذشته گفت: امروز هم همچون ایام گذشته شاهد حضور گردشگران خارجی و زائران راهیان نور از بسیاری کشورها و از جمله چین و عراق بودیم.
کد خبر: ۵۱۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 24March 2022

حضور متوالی گردشگران خارجی در موزه دفاع مقدس خرمشهر«عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با اعلام خبر حضور بیش از 20 هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر طی چند ساعت گذشته اظهار داشت: بیشترین حضور زائران امروز جامعه بانوان و دختران جوان سراسر کشور بودند.

وی افزود: بیشتر بازدیدکنندگان و زائران امروز از استان‌های زنجان، کرمانشاه، سمنان، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تهران و شهرهای خوزستان بودند.

حربی گفت: امروز هم همچون ایام گذشته شاهد حضور گردشگران خارجی و زائران راهیان نور از بسیاری کشورها و از جمله چین و عراق بودیم.

 وی با تشکر از کارکنان و راویان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بیان داشت: افتخار می‌کنیم که در این ایام توفیق خدمت به کاروان‌ها و زائران عزیز راهیان نور از سراسر کشور را داشته و خادم فرهنگ دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها