ما مقاوم هستیم/ در دومین روز از سفر به خوزستان صورت گرفت؛

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به شهدای گمنام سردشت دزفول

نوری در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان در محل یادمان شهدای گمنام شهر سردشت دزفول حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۱۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 24March 2022

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به شهدای گمنام سردشت دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش امروز در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان در محل یادمان شهدای گمنام شهر سردشت دزفول حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی با حضور در محل یادمان شهدای گمنام شهر سردشت ضمن تاکید بر جایگاه و نقش شهدای فرهنگی در شکل گیری حماسه هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثارگری در بین دانش آموزان به عنوان یک دستور کار در اجرای برنامه های تربیتی قرار دارد.

نوری افزود: تحقق این امر تنها با تاسی به سیره شهدای والامقام امکان پذیر خواهد شد و ما موظف هستیم که در قالب برنامه های پرورشی این فرهنگ غنی را به نسل امروز منتقل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش سفر ۲ روزه خود به خوزستان را از روز گذشته آغاز کرده و امشب از طریق فرودگاه دزفول عازم تهران می‌شود. وی در سفر به خوزستان در یادمان شهدای شلمچه حاضر شد و از مدارس زلزله زده اندیکا و سردشت دزفول نیز بازدبد کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها