رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نیروی هوایی مجموعه‌ای دانش‌پایه و معتقد است/ قدرت بازدارندگی خود را حفظ کرده‌ایم

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: نیروی هوایی از آغاز بیعت خود با امام (ره) و انقلاب پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است و شهدای این نیرو سند روشن وفاداری، ولایت‌مداری انقلابی‌گری و میهن دوستی این نیروی الهی است.
کد خبر: ۵۱۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 24March 2022

نیروی هوایی مجموعه‌ای دانش پایه و معتقد است/ قدرت بازدارندگی خود را حفظ کرده ایمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رییس سازمان عفیدتی سیاسی ارتش در بازدید از نمایشگاه هوایی دزفول، ضمن تبریک سال جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به استقبال مردم از این نمایشگاه، اظهار داشت: امسال شاهد حضور بسیار باشکوه و معنادار اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف یادمان‌های مربوط به دوران دفاع مقدس هستیم که نشان از میزان استقبال بسیار خوب از برنامه‌های راهیان نور داشته و امسال از هرسال دیگری در مقایسه با سال‌های قبل حضور مردم با شکوه‌تر است و بخش قابل توجهی از این توفیق نتیجه کار دست اندرکاران یادمان‌ها و نمایشگاه‌ها است که نسبت به سال‌های گذشته فضاآرائی‌های بیشتری داشته‌اند و این جذابیت‌های نمایشگاه‌ها و عشق مردم به شهدا چنین فضایی را شکل داده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه هوایی دزفول امسال با توجه به دو سال وقفه در برگزاری آن با قدرتی دوچندان و توانی مضاعف توسط مسئولین عزیز نیروی هوایی پایه ریزی و برگزار شد که نتیجه تلاش شبانه روزی تمامی عزیزان ما در پایگاه هوایی وحدتی است.

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به عنوان دیده‌بانی است که از مرتفع‌ترین نقطه همه چیز را رصد می‌کنند و راه، هدف و شیوه حرکت از نقطه عزیمت تا سمت هدف را به ما نشان می‌دهند و این یک نعمت الهی است که ما از آن برخوردار هستیم و یکی از مهم‌ترین این اهداف حرکت به سمت آرمان‌های برتر همین «جهاد تبیین» است.

وی با اشاره به جهاد تبیین علمی خاطر نشان کرد: امروز ما در این نمایشگاه شاهد پرواز تیز پروازان نیروی هوایی الهی هستیم که با گذشت بیش از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این هواپیما‌ها هنوز سرپا هستند و این نتیجه بازآمدسازی تجهیزات توسط متخصصین و دانشمندان داخلی با بهره گیری از دانش فنی روز و دانش بومی است که نشان می‌دهد با وجود تحریم‌های شدید استکبار جهانی، ما به مسیر خود ادامه داده ایم و هیچگاه در این مسیر نگاهی به بیرون نداشته ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: نیرو‌های مسلح ما نیرو‌هایی دانش پایه هستند که روی پای خود ایستاده اند و با اراده و عزم خود توانسته اند در مسیر پیشرفت و رشد روزافزون قرار گیرند و بحمدالله امروز با وجود چنین نیرو‌هایی قدرت بازدارندگی خود را حفظ کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های نیروی هوایی بیان داشت: نیروی هوایی ما مجموعه‌ای عالم، معتقد و وفادار به ملت است که همواره از آغاز بیعت خود با امام (ره) و انقلاب پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است و شهدای این نیرو سند روشن وفاداری، ولایت‌مداری انقلابی‌گری و میهن دوستی هستند و این نمایشگاه جهادی ثمره خستگی ناپذیر کارکنان شریف این نیروی نیروی الهی است.

حجت الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: چیزی به نام احساس خستگی در میان کارکنان شریف نیرو‌های مسلح از جمله نیروی هوایی وجود ندارد لذا چنین نیرو‌هایی فعل کامل توانستن را صرف کرده اند و بی تردید زمانی که ما دستانمان را روی زانو‌های خود بگذاریم و بلند شویم خداوند نیز کمک مان خواهند کرد و این چراغی امید بخش به ملت که همان هدف اصلی جهاد تبیین است، خواهد بود.

وی اضافه کرد: این همان هدفی است که به دوستان امید و به دشمنان نا امیدی و یاس را القا می‌کند لذا این نمایشگاه نیز یک جهاد تبیین عملی، تصویری، نوشتاری، کلامی، رفتاری است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار