مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

ایمان معنوی نشان افتخاری برای مادران شهداست

سردار «مالکی» در پیامی با تسلیت درگذشت همسر و مادر شهیدان «شهسواری» اعلام کرد: ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای همسران و مادران معزز شهداست.
کد خبر: ۵۱۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 25March 2022

سردار «مالکی» در پیامی با تسلیت درگذشت همسر و مادر شهیدان «شهسواری» اعلام کرد: ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای همسران و مادران معزز شهداست.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی، درگذشت «طهمینه پارسا» همسر شهید حاج «علی شهسواری» و مادر سردار شهید «جمیل شهسواری» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان گرانقدر شهسواری

سلام علیکم

ایمان و ایثار همسران و مادران معظم شهدا که همسر و فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والامقام نیست و ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای همسران و مادران معزز شهداست.

خبر فوت اسوه و نمونه الگوی صبر و استقامت و ایثار، مرحومه مغفوره حاجیه خانم «طهمینه پارسا» همسر شهید حاج «علی شهسواری» و مادر سردار شهید «جمیل شهسواری» از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب اندوه فراوان‌ گردید.

بدون تردید صبر و پایداری شیرزنی بسان بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم طهمینه پارسا که همسر و فرزند خود را تقدیم آرمان‌های اسلام و انقلاب نمود، ستودنی و فقدان آن‌ مرحومه ضایعه‌ای بس بزرگ خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم شهسواری و پارسا و همچنین مردم شهیدپرور استان کردستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با همسر و فرزند شهیدش و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار