فرمانده ناحیه سپاه خداآفرین:

فداکاری جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

«صادقی» گفت: ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و این ایستادگی و فداکاری رزمندگان اسلام و خانواده آنان، درسی برای متجاوزان و قدرت‌های بزرگ بود.
کد خبر: ۵۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ - 27March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «رشید صادقی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «خداآفرین» صبح امروز (یکشنبه) با حضور در منزل مرحوم «جبار صفدرزاده» از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده ناحیه سپاه خداآفرین افزود: ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و این ایستادگی و فداکاری رزمندگان اسلام و خانواده آنان، درسی برای متجاوزان و قدرت‌های بزرگ بود که بدانند ملت ایران با سلاح ایمان و اراده خود در برابر هر نوع حربه دشمنان پیروز است.

«صادقی» ادامه داد: دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب به زعم خود قصد داشتند با حمله‌ای وسیع و گسترده، کار انقلاب اسلامی را تمام کنند، اما آنچه آن‌ها را مأیوس ساخت و همه ملت را در برابر دشمنان بسیج کرد، نفس گرم و مسیحایی امام (ره) بود. امام راحل (ره) با نفس گرم خویش همه مردم را در مسیر فداکاری و ایثار قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار