دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با فرمانده سپاه سلمان

سرهنگ دهقان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با سردار معروفی فرمانده جدید سپاه سلمان استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۵۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ - 16August 2015

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با فرمانده سپاه سلمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، سرهنگ دهقان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، در دیدار  با سردار معروفی ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان فرمانده سپاه سلمان استان و تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گزارشی از فعّالیت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بخش های مختلف ارائه داد.

سرهنگ دهقان، دفاع مقدس را مهمترین، ارزشمندترین و غنی ترین فرهنگ در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد  که همه ی ما در ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آینده توفیق داشته باشیم و خواهان حمایت سپاه سلمان استان از برنامه های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خصوصا پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس شد.   

سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان استان نیز در این دیدارگفت: عزت و سر بلندی امروز ما به واسطه رشادتها و ایثارگری های رزمندگان  در دوران هشت سال دفاع مقدس است و به نقش برجسته رزمندگان این استان خصوصاً سردار شهید حاج قاسم میر حسینی قائم مقام لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس اشاره نمود.

وی بر تعامل بیشتر سپاه سلمان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید  و ابراز امیدواری کرد در هفته دفاع مقدس سال جاری بتوانیم برنامه هایی متنوع بخصوص توجه به پیشکسوتان دفاع مقدس را به صورت مشترک انجام دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار