ما مقاوم هستیم/

اعزام ۲۵۰۰ زنجانی به راهیان نور

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در ایام نوروز ۲ هزار و ۵۰۰ زنجانی راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند.
کد خبر: ۵۱۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 28March 2022

«حسین حیدری» مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان اظهار داشت: اعزام زنجانی‌ها به اردو‌های راهیان نور از بهمن‌ماه کلید زده شد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور اتفاق بیفتد، اضافه کرد: به دلیل شیوع موج ششم کرونا این برنامه به صورت مجازی انجام شد.

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: در این بازدید‌های مجازی سه میلیون نفر از مناطق جنگی و یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.

حیدری با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی از ۱۴ تا ۲۶ اسفند‌ماه انجام شد، گفت: در این اردوی ۱۳ روزه، ۹۰۰ نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی همچنین به اعزام بسیج طلاب در قالب سه اتوبوس خبر داد و افزود: ۱۰۰ نفر از قشر بسیج پزشکی نیز در این اردو‌ها حضور یافتند.

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سه دوره اعزام آزاد انجام شده است، بیان کرد: دو دوره ویژه برادران و یک دوره برای خواهران بوده است.

حیدری با بیان اینکه دو دوره اعزام اقشار به صورت خانوادگی انجام شده است، خاطرنشان کرد: این اعزام به صورت سه روز اسکان و دو روز رفت و برگشت بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مجموع از استان زنجان از مناطق جنگی بازدید کردند، اضافه کرد: اعزام همچنان ادامه دارد و یک دوره اعزام خواهران انجام می‌شود.

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: علاوه بر زائران اعزامی از استان زنجان، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در اردوگاه‌های زنجان واقع در استان و خرمشهر اسکان پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار