ما مقاوم هستیم/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

راهیان نور می‌تواند در دنیای امروز برای همه‌ نیاز‌های جامعه پاسخ داشته باشد

صنعتکاران گفت: راهیان نور طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب یک فناوری است که می‌تواند در دنیای امروز برای همه‌ نیاز‌های جامعه پاسخ داشته باشد.
کد خبر: ۵۱۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ - 28March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ پاسدارحسن صنعتکاران، معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهار کرد: در مکتب راهیان نور همبستگی و یکی شدن هشت ساله‌ امام و امت برای ما یادآوری می‌شود و در این مکتب بوده که عنصر مقاومت ما را در مقابل دشمنان پیروز خواهد کرد و ایستادن روی پای خود و تکیه نکردن به دشمن و بیگانه را به ما می‌آموزد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: راهیان نور زبان روایت و تبیین هشت ساله حماسه و ایثارگری و عزت و استقلال ملت بزرگ اسلامی است.

صنعتکاران ادامه داد: حاصل آن رشادت‌ها و جانفشانی‌ها اقتدار امروز ایران اسلامی و کرنش و سرخم کردن نظام استکبار در مقابل این ملت است که باید به خوبی به نسل فعلی روایت کرد و تبیین کرد تا قهرمانان گذشته و فعلی خود را بشناسد و به عنوان یک میراث گرانبها همچون آیینه در مقابل خود قرار دهد و راه‌های باقی مانده از مسیر انقلاب را با صلابت بپیماید.

وی اضافه کرد: سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم این افتخار را دارد که از بهمن ماه به نیابت از شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان میزبان آحاد مردم در دو بخش خوزستان و خلیج فارس باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تصریح کرد: تاکنون در راهیان نور مناطق عملیاتی خوزستان نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ زائر در کاروان‌های مختلف در مناطق عملیاتی شهدای شرق کارون، اروندکنار، شلمچه، هویزه و دهلاویه زیارت کرده اند و تا نیمه‌ی اول فروردین هم ادامه دارد.

صنعتکاران یادآور شد: در راهیان نور خلیج فارس هم با همکاری مشترک سپاه امام سجاد (ع) و نیروی دریایی سپاه از ۲۹ فروردین تا پایان تعطیلات نوروز بیش از چهار هزار نفر از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند و روایان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سپاه اسلام را روایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات راهیان نور جمع بسیاری از خادمیهن شهدا و راویان و روحانیان و عوامل اجرایی نسبت به خدمت رسانی به زائران اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار