مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

موزه دفاع مقدس لرستان سال 1401 افتتاح می‌شود

سرهنگ «رشیدی» با اشاره به موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، گفت: درصورتی‌که اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه عظیم فرهنگی، تخصیص یابد در سال 1401، افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ - 28March 2022

موزه دفاع مقدس لرستان سال 1401 افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز( دوشنبه) در دیدار با «فرهاد زیویار» استادار لرستان و رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» اظهار داشت: تولید دانش بنیان باید علاوه در اقتصاد در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی و ... مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان افزود: در صورتیکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه عظیم فرهنگی، تخصیص یابد در سال 1401،  افتتاح می‌شود.

رشیدی  گفت: در بحث محتوی سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان همه دستگاه‌ها، یگان‌ها و ادارات بایستی  با محوریت استانداری همکاری داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان، تصریح کرد: اگر موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تکمیل، افتتاح و به بهره برداری برسد و از نظر محتوی سازی نواقصی وجود داشته باشد، این مرکز فرهنگی نمی‌تواند پاسخگوی مطالبات مردمی به‌خصوص جوانان در مورد هشت سال دفاع مقدس باشد.

در ادامه «فرهاد زیویار» استاندار لرستان قول مساعد دادند  که نهایت همکاری را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای تسریع در انجام فعالیت‌ها و بالا بردن کیفیت و کمیت تولیدات فرهنگی و هنری مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت داشته باشند.

در پایان سرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اهدا لوح سپاس و تمثال مبارک مقام معظم رهبری و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از زحمات استاندار لرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار