ما مقاوم هستیم/ فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع):

شهدا با خون خود اسلام را زنده کردند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در بازدید از منطقه عملیاتی جنوب گفت: شهدا با خون خود اسلام را زنده کردند و به خاک تقدس بخشیدند.
کد خبر: ۵۱۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ - 28March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «اصلی بیگی» فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این مکان مقدس قدمگاه رزمندگان و شهدای عزیزی است که هشت سال برای دفاع از انقلاب و آرمانهای امام جنگیدند و اسلام را زنده کردند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که خاک را مقدس می کند حضور مردان آسمانیست که در میدان عمل رشادت ها و سختی ها را برای بیداری ملت ها و حفظ شعائر دین انجام دادند. به گمان خیلی از افراد رزمندگان ما برای دفاع از این خاک به جبهه‌های نبرد اعزام شدند، بلکه این عزیزان به تبعیت از امام حسین علیه السلام برای دفاع از اسلام در این مناطق حضور یافتند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در ادامه تصریح کرد: بعد از دو سال مجددا توانستیم خادم زائرین راهیان نور در کربلای ایران باشیم. حدود ۵۰۰ نفر از زائرین قزوینی از نواحی پنجگانه در این رزمایش بزرگ فرهنگی حضور پیدا کردند.

اصلی بیگی افزود: خداوند را شاکریم که توانستیم با حضور در این سرزمین مقدس با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید بیعت کنیم و به آنها بگوئیم که برای پیمودن مسیر نیازمند کمک آنها هستیم.

وی در پایان گفت: حضور در مناطق عملیاتی برگرفته ترویج روحیه جهاد و شهادت می باشد که تمام شبکه های بیگانه سعی دارند این روحیه را در بین جوانان کم رنگ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار