مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

خدمات‌رسانی ۱۳ گروه جهادی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

۱۳ گروه جهادی در تعطیلات نوروزی امسال در مناطق کمتربرخوردار شهرستان اردل مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۵۱۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 29March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «مرتضی کریمی» مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به فعال شدن قرارگاه «عهد خدمت» در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۳ گروه جهادی این قرارگاه دانشجویی در تعطیلات نوروزی امسال در مناطق کمتربرخوردار شهرستان اردل مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کریمی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده گروه‌های مختلف جهادی خواهران و برادران دانشجو در بازه زمانی ششم تا یازدهم فروردین خدمات مختلفی را در قالب طرح‌های عمرانی، دام‌پزشکی، بهداشتی و درمانی، تربیتی و آموزشی و همچنین فرهنگی به ساکنان روستا‌های کمتر برخوردار و واقع شده در مناطق سخت‌گذر شهرستان اردل ارائه می‌کنند.

وی گفت: برادران دانشجوی جهادگر در منطقه دیناران و روستا‌های اطراف و به مرکزیت قرآب مستقر شده‌اند، گروه‌های جهادی خواهران هم با مرکزیت روستای لیرابی مشغول خدمت‌رسانی به اهالی این روستا و دیگر روستا‌های منطقه هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: علاوه بر نیرو‌های قرارگاه مرکزی عهد خدمت، گروه جهادی «شهید شاهمرادی» با استعداد ۵۹ دانشجو در منطقه دورک شاهپوری و گروه جهادی «از تبار آسمان» با استعداد ۶۰ دانشجو در روستای لندی از توابع شلیل به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال ۳۰۰ دانشجوی بسیجی در قالب طرح‌های جهادی در مناطق کمتربرخوردار استان چهارمحال و بختیاری حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار