در بیانیه‌ای؛

«الوفاق» مشارکت بحرین در نشست «نقب» را محکوم کرد

جمعیت الوفاق بحرین مشارکت وزیر خارجه این کشور در نشست نقب را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۱۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ - 29March 2022

«الوفاق» مشارکت بحرین در نشست نقب را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای به‌شدت حضور نماینده این کشور در نشست نقب در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: آنچه در حال رخ دادن است، تلاشی بیهوده برای هدف قرار دادن ثبات و سلامت کشور‌های منطقه است که بر خلاف خواسته‌های ملت‌ها و مقابله آشکار با آنهاست و به نظر می‌رسد که برخی‌ها در تلاش هستند تا به آغوش صهیونیست‌ها بپیوندند و دیگر جایی در آغوش عربی ندارند.

در بیانیه الوفاق آمده است: موضع ملت‌های اسلامی و عربی در قبال مسئله فلسطین و نادیده گرفتن مسائل ملت‌ها در خصوص آزادی، عدالت، کثرت‌گرایی و دموکراسی کاملاً روشن است و این دولت‌ها که در مقابله با خواسته‌های ملت‌ها شکست خورده‌اند اکنون در جستجوی راهی هستند تا آن‌ها را در برابر خواسته‌های ملت‌ها حفظ کند.

این جمعیت افزود که برگزاری این نشست خصمانه تلاشی برای تکمیل آن چیزی است که رژیم اشغالگر و حامیان آن در دوره‌های گذشته در تحقق آن شکست خورده و باز هم شکست خواهند خورد.

الوفاق همچنین هشدار داد که روز‌های آینده در سایه طرح‌ریزی‌هایی که در داخل اراضی فلسطین و کشور‌های منطقه از جمله بحرین صورت می‌گیرد، ممکن است روز‌های سیاهی باشد و دشمن هرگز چیزی به این کشور‌ها اعطا نخواهد کرد، بلکه از آن‌ها خواهد گرفت.

وزرای خارجه چهار کشور عربی اعم از مصر، بحرین، امارات و مغرب با حضور وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا روز یکشنبه هفته جاری نشستی را در نقب واقع در فلسطین اشغالی برگزار کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار