مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قم خبر داد؛

برپایی اردوی جهادی «عهد خدمت» بسیج دانشجویی قم در هُلیلان ایلام

«رفعت نژاد» از برپایی اردوی جهادی «عهد خدمت» با حضور ۴۵۰ دانشجوی بسیجی استان قم در شهرستان هُلیلان استان ایلام و روستا‌های بخش مرکزی قم خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ - 29March 2022

برپایی اردوی جهادی «عهد خدمت» بسیج دانشجویی قم در هُلیلان ایلام«جواد رفعت نژاد» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم، اظهار داشت: بدلیل همه‌گیری ویروس کرونا، مدت دو سال بود که گروه‌های جهادی نتوانستند اردوی هجرت برگزار کنند.

وی افزود: خوشبختانه با فروکش کردن تب کرونا در سال جدید، قرارگاه عهد خدمت بسیج دانشجویی استان قم برای حضور ۴۵۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های آزاد، سراسری، پیام نور و غیرانتفاعی استان برای حضور در دو منطقه محروم برنامه ریزی کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: نخستین منطقه، شهرستان هُلیلان استان ایلام با عنوان قرارگاه سردار سلیمانی است که ۲۶۰ برادر و ۴۰ خواهر بسیجی در آن حضور دارند و دومین منطقه نیز روستا‌های کم برخودار شهر قنوات قم با عنوان قرارگاه کریمه اهل بیت (س) است.

رفعت نژاد ادامه داد: عرصه خدمات دانشجویان شامل فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و سلامت است و دانشجویان جهادی در فاصله زمانی چهارم تا یازدهم فروردین نسبت به اجرای طرح‌های ضروری در این دو منطقه اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۳۵ نفر از دانشجومعلمان حاضر در جمع دانشجویان بسیجی در عرصه آموزشی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل کمک می‌کنند.

رفعت نژاد ادامه داد: در عرصه سلامت، تیم‌های دندانپزشکی، مامایی و پزشکی به ارائه خدمات می‌پردازند و در فعالیت‌های عمرانی نیز کانال کشی آب کشاورزی، مرمت و زیباسازی مدارس و دیوارچینی حوضچه آب کشاورزی بخشی از اقدامات برنامه ریزی شده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ دانشجوی خواهر بسیجی استان مستقر در روستا‌های کم برخوردار بخش مرکزی و شهر قنوات نیز در اردوی جهادی عهد خدمت، به انجام فعالیت در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی مبادرت می‌نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار