نماینده ولی فقیه در مازندران:

شعار سال مورد توجه مسئولین قرار گیرد

«محمدی لائینی» با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شعار سال را با اشتغالزایی گره زدند، گفت: این مسئله باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و با آن عملیاتی و جهادی برخورد کنیم.
کد خبر: ۵۱۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ - 30March 2022

شعار سال مورد توجه مسئولین قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در رزمایش مواسات و همدلی در مصلی تنکابن با بیان اینکه امروز با حضور در این شهرستان شاهد همگرایی ادارات مختلف هستیم که شایسته تقدیر است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شعار سال را با اشتغالزایی گره زدند که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و ما باید عملیاتی و جهادی با آن برخورد کنیم.

وی افزود: امید آنکه خداوند این کمک‌های مومنانه را از خیرین و این نهاد قبول کند، در دین شاد کردن بر شاد بودن اولویت دارد، شادی خود را در شادی دیگران جستن فرهنگ انسانیت است، اینکه افرادی روی سفره رنگین خود شاد باشند، اما همسایه‌های آن‌ها گرسنه باشند شاد بودن نیست.

محمدی لائینی بیان داشت: یادمان باشد در هر عید قبل از شاد بودن شاد کردن به ذهنمان بیاید، انتظارمان این است که نهاد‌های گوناگون وارد این حوزه شوند، توجه به کانون آستان قدس در استان مازندران باید چشمگیر باشد.
 
امام جمعه ساری گفت: متمکنین به کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس توجه کنند و کمک‌های لازم را داشته باشند و برنامه‌های اینچنینی را به نمایش برگزار کنند.

این رزمایش به همت کمیته امداد عباس‌آباد، تنکابن و رامسر رزمایش مواسات و همدلی با هدف توزیع ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزار تومان با کمک آستان قدس رضوی، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مراکز نیکوکاری و... برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار