درگیری پلیس با اشرار مسلح در بوشهر/ سرباز وظیفه شهید شد

در پی درگیری پلیس با اشرار مسلح در بوشهر، سرباز وظیفه «سید نوید موسوی» به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۵۱۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ - 30March 2022

درگیری پلیس با اشرار مسلح در بوشهر/ سرباز وظیفه شهید شد+عکسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، درگیری پلیس بندر گناوه با اشرار مسلح منجر به متواری شدن اشرار و امنیت در منطقه شد.

برپایه این گزارش، شب گذشته ماموران انتظامی استان بوشهر در بندر گناوه، حین کنترل و تامین امنیت منطقه با تعدادی شرور که قصد ناامنی را داشته به صورت مسلحانه درگیر شدند که متاسفانه در این درگیری سرباز «سید نوید موسوی» بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل و ستوان یکم جلیل درازه مجروح شد.

گفتنی است اشرار مسلح که از اقدامات شرورانه خود ناکام مانده با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند و تیم های اطلاعات عملیات انتظامی از همان ساعت اولیه مبارزه همه جانبه با اشرار مسلح و دستگیری قاتلین را در دستور کار خود قرار دادند.

سرباز شهید سید نوید موسوی اهل منطقه خیرآباد شهرستان گچساران است. بر اساس اطلاعیه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گچساران زمان و مکان تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت سید نوید موسوی اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است: مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت فردا پنج‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ از جلوی فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران برگزار و پس از انتقال به منطقه خیرآباد در آرامستان زادگاهش روستای ده‌ناصر به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار