سردار علی عظمایی به درجه سرتیپ تمامی نائل شد

سردار علی عظمایی فرمانده کنونی منطقه پنجم دریایی سپاه و از چهره‌های هرمزگانی نیروی دریایی سپاه به درجه سرتیپ تمامی نائل آمد.
کد خبر: ۵۱۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 30March 2022

سردار علی عظمایی به درجه سرتیپ تمامی نائل شد

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،  به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تایید فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای؛ سرتیپ دوم پاسدار «علی عظمایی»، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه به درجه سرتیپ تمامی ارتقا یافت.

مراسم اعطای درجه سرتیپی سردار عظمای از سوی سردار سرلشکر «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار «اباذر سالاری» و سردار «هدایت الله امیری» از فرماندهان هرمزگان سپاه نیز طی دو سال اخیر به درجه سرتیپ دومی نائل شده‌اند.

همچنین ناوسالار یکم پاسدار «رضا رکن‌الدینی» مدیرکل حفظ آثار  و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در پیامی ارتقاء درجه علی عظمایی فرمانده کنونی منطقه پنجم دریایی سپاه به درجه سرتیپ تمامی را تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

برادر گرامی‌؛ جناب سرتیپ علی عظمایی

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه

سلام علیکم
خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا می‌گردد.

ترفیع و ارتقاء حضرتعالی به درجه پرافتخار سرتیپ  تمام که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد به جنابعالی است را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزونتان را در راه خدمت به مردم شریف استان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار