سخنگوی ناجا:

امنیت مرزها حاصل تلاش شبانه‌روزی مرزبانان است

سردار حاجیان گفت: امنیت عالی مرزهای کرمانشاه حاصل تلاش شبانه روزی مرزبانان است.
کد خبر: ۵۱۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 30March 2022

امنیت عالی مرزهای کرمانشاه حاصل تلاش شبانه روزی مرزبانان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در دیدار با کارکنان پاسگاه مرزبانی شوشمی پاوه اظهار داشت: امنیتی که امروز بر مرزهای جمهوری اسلامی حاکم است در دنیا کم نظیر و الگوی بسیار خوبی برای بسیاری کشورهای جهان به شمار می‌رود.

وی افزود: نیروهای مرزبانی با نگاه انقلابی و ولایی که دارند با وجود دوری از خانه و خانواده مجدانه و مخلصانه تلاش می‌کنند تا امنیت موجود توسط دشمنان خدشه دار نشود که همین نگاه و تلاش‌های بی وقفه آنان بسیار قابل تقدیر است.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز نیروهای مرزبانی و انتظامی دژ محکمی برای پاسداری از کیان انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن به شمار می‌روند به گونه‌ای که با حضور مقتدرانه و با صلابت آنها دشمنان نتوانسته حتی به یکی از اهداف و برنامه‌های خود دست پیدا کنند.

حاجیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مأموران انتظامی مجاهدان فی سبیل الله و نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت کشور است، گفت: همین منویات رهبری به خوبی اهمیت حضور در این مجموعه پرافتخار را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز امنیت خوبی بر مرزهای کشور حاکم است، یادآوری کرد: تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی کارکنان انتظامی و مرزبانی و مجاهدت و استواری آنها در حراست از امنیت جامعه و مرزهای کشور ستودنی است و مواردی که جز با اعتقاد خالصانه به خدمت و جلب رضایت خداوند حاصل نمی‌شود.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه کارکنان انتظامی و مرزبانی کرمانشاه، امنیت موجود در استان کرمانشاه و مرزهای آن را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: امیدوارم همچنان در خدمت گذاری به مردم شریف و نجیب ایران اسلامی موفق باشید و در سال جدید هم شاهد توفیق روز افزون شما در همه عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار