مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت دفاع:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج اقتدار هستند

حجت‌الاسلام «آقا‌جان‌پور» گفت: نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و با برخورداری از نخبگان و بکار‌گیری جوانان به جایی رسیدند که دشمن جرأت تعدی به کشور را ندارد.
کد خبر: ۵۱۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ - 30March 2022

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج اقتدار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیدضیاالدین آقا‌جان‌پور» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت دفاع امروز در جلسه هم‌اندیشی روحانیت و علمای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در امام‌زاده عبدالحق(ع) زیراب اظهار داشت: جهاد اکبر جهاد مبارزه با نفس است و افرادی که در عرصه جهاد اصغر پیروز شدند، باید تلاش کنند تا در جهاد کبیر و مبارزه با نفس شکست نخورند و وظیفه اصلی روحانیت جهاد تبینی است.

حجت‌الاسلام آقا‌جان‌پور افزود: لباس روحانیت نشان علم و دانایی است و علما به عنوان جانشینان پیامبر نقش هدایت مردم به سمت خدا و جذب‌کردن دل‌ها را بر عهده دارند.

وی به محور‌های شاخص روحانیت از نظر رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: روحانی باید مظهر علم و دانش، در دسترس  مردم و محل رجوع آنها باشند که این‌ها از شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت دفاع روش، منش و رفتار امام راحل را باعث جذب دل‌های مردم ذکر و اظهار کرد: پیامبر خودش به نزد مردم می‌رفت و روحانیت با  مردم باید مرتبط باشند.

حجت الاسلام آقا‌جان‌پور گفت: در بمباران تبلیغات دشمنان و در هجمه‌های سنگین تبلیغاتی و وجود کرونا شاهد تعطیلی مساجد بودیم، ولی نقش روحانیت تعطیل نمی‌شود و وضعیت‌شناسی و توانمند‌شناسی باید موردنظر باشد.

وی با بیان اینکه قتلگاه فرهنگی را در فضای مجازی می‌بینیم، اظهار کرد: باید در این فضا فعال‌تر باشیم و تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت مجازی تبدیل کنیم و منابر چند دقیقه‌ای را در فضای مجازی منتشر کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت دفاع با اشاره به اینکه برای اولین بار در تاریخ ایران، حاکمیت دینی به وجود آمد و از اسلام ناب محمدی و اسلام علوی با مجاهدت حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه معصوم به ما رسید، افزود: در منظومه فکری امام راحل، نیروی مقتدر مکتبی را بیان کردند و در این راستا عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه به وجود آمد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و با برخورداری از نخبگان و بکار‌گیری جوانان به جایی رسیدند که دشمن جرأت تعدی به کشور را نداشته باشد، گفت: اقتدار نظامی همراه با اقتدار معنوی است و دشمنان می‌خواهند انگیزه دینی را بگیرند و روحانیت باید در جهاد حفظ نیروهای معنوی تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار