در دومین روز از سفر به خوزستان صورت گرفت؛

دیدار «محسن رضائی» با پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان در اهواز

معاون اقتصادی رییس جمهور که روز گذشته از طریق راه آهن جنوب وارد خوزستان شده بود در سومین برنامه از سفر چند روزه خود به خوزستان در سالن جلسات گیت بوستان اهواز به دیدار جمعی از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان رفت.
کد خبر: ۵۱۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 31March 2022

دیدار «محسن رضائی» با پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهور که روز گذشته از طریق راه آهن جنوب وارد خوزستان شده بود امروز (پنج شنبه) در سومین برنامه از سفر چند روزه خود به خوزستان در سالن جلسات گیت بوستان اهواز به دیدار جمعی از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان رفت.

وی در این دیدار ضمن تبریک سال نو به یادگاران دفاع مقدس، کار برای رضای خدا و خلق خدا را بهترین اندوخته برای انسان ها دانست و اظهار داشت: همانگونه که در زمان جنگ، صادقانه و بی منت با هر چه در توان داشتید، آمدید، الان هم فرصت دیگری برای خدمت مهیا شده که نباید بگذارید، دیگران جای شما را در صحنه بگیرند.

رضایی اقزود: مشکلات اقتصادی همچنان پابرجاست و من بعد از پایان جنگ بارها اهمیت اقتصاد را به دولتمردان وقت، گوشزد کردم اما گوش شنوایی نبود ولی این دولت تمام عزم خود را جزم کرده که معیشت مردم را سروسامان دهد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر عزم جهادی زمان جنگ بر پیکره دولت و نهادهای اجرایی حاکم شود بسیاری از مشکلات امروز مرتفع می شوند و البته دولت سیزدهم در صدد است تا مدیرانی که جهادی عمل می کنند را بر مسند خدمت بگمارد که بتوانند کمبودها را جبران کنند.

در ادامه این نشست، جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران خوزستان نقطه نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار توجه بیشتر دولت به جامعه ایثارگر شدند.

پیش از جلسه نیز سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، ضمن همراهی معاون اقتصادی رئیس جمهور گزارشی از وضعیت جامعه ایثارگر، رزمنده و پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار