سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

روحانیون وظیفه سنگینی در موضوع جهاد تبیین دارند

«حسینی» گفت: برای تحقق جهاد تبیین علما و روحانیون وظیفه سنگینی برعهده دارند.
کد خبر: ۵۱۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 31March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمود حسینی» سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ظهر امروز (پنج‌شنبه) در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود به موضوع مهم جهاد تبیین تاکید کرده‌اند و برای تحقق این امر علما و روحانیون وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین فریضه فوری و قطعی است، ادامه داد: جهاد تبیین مقدمه‌ای برای ظهور است و باید ائمه جماعت مساجد در ایام پیش رو و مراسم ماه مبارک رمضان در جهت تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.

سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس به تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی برای تمام جهان معرفی شود که از ابتدای تاریخ اسلام تا زمان حال را شامل می‌شود.

«حسینی» درباره موضوع فرزندآوری اظهار داشت: نیاز جامعه امروز بحث جمعیت و فرزندآوری است، کشور در حال پیر شدن بوده و نیاز است تا روحانیون و مبلغان در برنامه‌های ماه مبارک رمضان درخصوص فرزندآوری نکات لازم را ارائه دهند.

وی افزود: ۶۰۰۰ نفر معمم در آذربایجان شرقی داریم که ظرفیت بزرگی برای استان بوده و باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار