استاندار مازندران:

ائمه جمعه مازندران در تحقق هدفگذاری گردشگری اسلامی نقش مهمی دارند

«حسینی پور» گفت: ائمه جمعه در تحقق هدفگذاری گردشگری اسلامی در استان مازندران با توجه به اینکه این استان در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) و شهر مقدس مشهد قرار دارد و اقبال شیعیان به آل الله نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۵۱۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ - 01April 2022

ائمه جمعه مازندران در تحقق هدفگذاری گردشگری اسلامی نقش مهمی دارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران در گردهمایی ائمه جمعه استان که با حضور آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر که در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجائی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: در این گردهمایی تلاش کردیم با مشورت ائمه جمعه مشکلات منطقه‌ای را در جهت توسعه مازندران شناسایی و بررسی کنیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: توسعه یکپارچه مازندران و افزایش آهنگ رشد اقتصادی که براساس برنامه ریزی دولت می‌بایست به ۸ درصد در بودجه ۱۴۰۱ برسد که از اهداف اساسی است.

وی گفت: ائمه جمعه در تحقق هدفگذاری گردشگری اسلامی در استان با توجه به اینکه این استان در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) و شهر مقدس مشهد قرار دارد و اقبال شیعیان به آل الله نقش مهمی دارند.

حسینی‌پور اظهار کرد: حل مشکلات مردم و توسعه استان با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه از جمله راهکار‌های توسعه‌ای است و درصدد هستیم با برگزاری نشست‌های فصلی و دریافت دغدغه‌های ائمه جمعه نسبت به حل مشکلات مردم در شهرستان‌ها اهتمام کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: با‌توجه به نگاه دولت سیزدهم مبنی بر برطرف کردن فقر و محرومیت در کشور در همین راستا در استان مازندران برنامه ویژه‌ای برای شناسایی فقرا و محرومین داریم که فعال کردن گروه‌های جهادی دستگاه‌های متولی در این زمینه همچون کمیته امداد و بهزیستی در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار