رام الله واکنش نشان داد؛

هشدار محمد اشتیه درباره تبعات جنایات رژیم صهیونیستی در جنین

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به عواقب جنایات رژیم صهیونیستی در جنین و بیت لحم هشدار داد و آن را فصل جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۵۱۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ - 01April 2022

هشدار محمد اشتیه درباره تبعات جنایات رژیم صهیونیستی در جنینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیاالیوم، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به عواقب جنایات رژیم صهیونیستی در جنین و بیت لحم هشدار داد و آن را فصل جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

اشتیه با تاکید بر اینکه تل آویو مسئول تمامی پیامد‌های اقدامات هولناک علیه شهروندان فلسطینی است، خاطرنشان کرد که جنایات این رژیم در جنین و بیت‌لحم انعکاس دهنده اعتقاد مسئولان نظامی آن، نظامیان و شهرک‌نشینان به قتل و ارعاب است.

وی افزود که در این جنایات، شهرک‎نشینان با اجازه و دستور مستقیم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اقدام به استفاده از سلاح برای به قتل رساندن شهروندان فلسطینی می‌کنند.

اشتیه این اقدامات را بسیار خطرناک توصیف کرد و خواستار دخالت فوری جامعه جهانی برای متوقف کردن این اقدامات صهیونیست‌ها شد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های حقوقی در گزارش‌های اخیر خود، اقدامات رژیم صهیونیستی را مصداق جنایت جنگی و پاکسازی نژادی خواندند، از سازمان‌های حقوقی در سطح جهان خواست تا جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار