فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین:

اتحاد و انسجام ارتش و سپاه بنیادین و ناگسستنی است

سرهنگ «زمانی» گفت: اتحاد و انسجام نیروهای مسلح بالاخص ارتش و سپاه بنیادین، ناگسستنی و مثال زدنی است.
کد خبر: ۵۱۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ - 01April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ ستاد «علی زمانی» فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه نزاجا شهید صفوی قزوین طی دیدار سردار پاسدار سرتیپ دوم «مهرداد افروزی» فرمانده تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) قزوین و سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از مناطق عملیاتی غرب کشور، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال استفاده از ترفند جدایی بین ارتش و سپاه هستند، اما با وجود اتحاد و همدلی این دو نیروی بزرگ و با اقتدار، دشمن هیچ صدمه‌ای نمی‌تواند به کشور وارد کند.

وی افزود: اتحاد بین نیرو‌های مسلح ایران بالاخص ارتش و سپاه مثال زدنی و ناگسستنی است و همین باعث شده تا آمریکا و ایادی آن از این نیرو‌ها واهمه داشته باشند.

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با اشاره به مردم یاری نیرو‌های مسلح در حوادث غیر مترقبه اخیر کشور بیان کرد: ارتش و سپاه پاسداران در حوادث سیل، کولاک و برف و زلزله نشان دادند قبل از این که یک نیروی نظامی مقتدر برای دفاع از کشور باشند، یک نیروی مردمی برای ارائه خدمت به هموطنان خود هستند که این صحنه از اتحاد و همدلی در دنیا بی بدیل بود.

این جانباز مدافع حرم تصریح کرد: آمریکا خوب می‌داند سپاه، ارتش و نیروی انتظامی حامی مردم فعالیت می‌کنند، اما، چون مخالف سیاست‌های ضد بشری آمریکا در دنیا هستند، سعی می‌کنند جلوی آن‌ها سنگ بیاندازند.

سرهنگ زمانی در پایان ضمن قدردانی از حضور برادران سپاه قزوین در دیدار نوروزی با پرسنل خدوم تیپ ۱۱۶ نزاجا مستقر در مناطق عملیاتی غرب کشور خاطر نشان کرد: حضور تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین امنیت، آرامش و آسایش را به نواحی مرزی غرب آورده و امروز ارتش قزوین به اهرم ایجاد امنیت و توسعه در غرب کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار