نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران دست از جمهوری اسلامی برنمی‌دارند

«محمدی لائینی» گفت: ملت ایران ۴۳ سال برای جمهوری اسلامی خدمت کرد و هیچگاه دست از جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند حتی اگر ده‌ها فشار بر سر آن‌ها بیاید.
کد خبر: ۵۱۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 01April 2022

ملت ایران دست از جمهوری اسلامی برنمی‌دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تأکید و توصیه به تقوا و با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید آماده ورود به ماه رمضان باشیم و روز‌های پایانی شعبان را به دعا و استغفار و قرائت قرآن و توبه بگذرانیم و پاکیزه به مهمانی خدا برویم.

وی با بیان اینکه باید امانت دیگران را ادا کنیم و کینه نسبت به مومن را از دل بیرون کنیم، افزود: باید از گناه دست برداریم و تقوا پیشه کنیم و توکل کنیم که خداوند بر توکل کنندگان بس است.

محمدی لائینی با بیان اینکه خداوند به احترام ماه رمضان بسیاری را از آتش نجات می‌دهد، بیان داشت: شعبان مقدمه رسیدن به رمضان است و حق الناس و حق الله را باید رعایت کنیم.

باید حرمت ماه رمضان را نگه داریم

امام جمعه ساری ادامه داد: مسلمانان باید حرمت ماه رمضان را نگه داشته باشند و اجازه حرمت شکنی به دیگران را ندهیم در حالیکه شاهد بی‌حجابی و حرمت شکنی هستیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در ماه شعبان فضاسازی در شهر‌ها نداشتیم، تصریح کرد: باید فضاسازی مناسب ماه رمضان در شهر‌ها انجام شود و رسانه ملی نیز در پخش برنامه‌ها ضابطه مندانه عمل کند.

وی خواستار نظارت بر بازار و ارزاق و نانوانی‌ها در ماه مبارک رمضان شد و خاطرنشان کرد: باید مسئولان نهاد‌ها و دستگاه‌های زیربط سرکشی از بازار را جدی بگیرند.

حفظ طبیعت نشان دهنده فرهنگ است

محمدی لائینی با بیان اینکه روز طبیعت را باید در دامن طبیعت زندگی کنیم، افزود: نباید طبیعت را خراب و آلوده و کثیف و نابود کنیم چراکه حفظ طبیعت نشان دهنده فرهنگ است.

وی اضاقه کرد: باید هم طبیعی هم فوق طبیعی زندگی کنیم و نیاز‌های معنوی و ارزش‌های معنوی را در زندگی مورد لحاظ قرار بدهیم و طبیعت جای تقویت ایمان و عبادت و شکرگزاری است و باید درس شکرگزاری گرفت.

طبیعت گردی با روزه منافاتی ندارد

محمدی لائینی با بیان اینکه روز طبیعت امسال یک روز قبل ماه رمضان و استقبال از روزه است، بیان داشت: طبیعت گردی با روزه منافاتی ندارد و می‌توان سفره افطار را در طبیعت پهن کرد.

امام جمعه ساری ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: در ابتدای قرن گذشته پایه‌های استعمار و استبداد با روی کارآمدن رژیم پهلوی در این مملکت کوبیده شد و خداوند عنایت کرد در اواسط قرن گذشته ریشه استعمار و استبداد از مملکت ما ریشه کن شد و جمهوری اسلامی را به ما عنایت کرده است.

وی با بیان اینکه اولین کاری که امام نظام سازی بود، افزود: مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و جمهوری اسلامی هم تبلور اراده مردم و انجام احکام و فرامین خداوند و دستور اسلام است.

محمدی لائینی اضافه کرد: شهدا برای جمهوری اسلامی شهید شدند و مسئولین درستکار و کارآمد و امین باعث رشد و پیشرفت مملکت شدند و بعضا مسئولین خیانتکار و ناکارآمد شرایط را ناجور کردند.

امام جمعه ساری اظهار داشت: جمهوری اسلامی مشکلی ندارد و هر جا که به آن ملتزم بودیم شاهد پیشرفت بوده‌ایم و هر جا که تخلف صورت گرفت شاهد پسرفت بودیم و جمهوری اسلامی رشد و پیشرفت برای مملکت اسلامی آورد.

معیار انتخابات جمهوری اسلامی است

محمدی لائینی با بیان اینکه معیار انتخابات جمهوری اسلامی است، بیان داشت: کسانی را که با جمهوری اسلامی زاویه دارند و بی‌تفاوت هستند نباید انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: آمریکا و استکبار و عوامل داخلی و خارجی بدانند این ملت ۴۳ سال برای جمهوری اسلامی خدمت کرد و هیچگاه دست از جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند حتی اگر ده‌ها فشار بر سر ملت بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار