در سومین روز از سفر به خوزستان صورت گرفت؛

بازدید «محسن رضایی» از مناطق زلزله زده اندیکا

معاون اقتصادی رییس جمهور که به خوزستان سفر کرده، به همراه استاندار خوزستان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از مناطق زلزله زده اندیکا دیدن کرد.
کد خبر: ۵۱۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ - 01April 2022

بازدید «محسن رضایی» از مناطق زلزله زده اندیکابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهور که به خوزستان سفر کرده، امروز به همراه استاندار خوزستان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از مناطق زلزله زده اندیکا دیدن کرد.

«صادق خلیلیان» استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا به همراه معاون اقتصادی رییس جمهور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که تا خرداد امسال بازسازی در این مناطق زلزله زده به پایان برسد.

وی افزود: ۲ جاده اصلی نیز در کنار بازسازی واحدهای مسکونی، در دست احداث و بازسازی است که هم اکنون به مرحله آسفالت رسیده‌اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از خدمات در نظر گرفته شده برای مردم این مناطق، اهدای وسایل ضروری زندگی است که پس از بازسازی در اختیار زلزله زدگان قرار می‌گیرد.

خلیلیان گفت: علاوه بر بازسازی، اقدامات ماندگار دیگری نیز در این مناطق در حال انجام است که محرومیت را کم رنگ و تحول اساسی در این مناطق ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار