مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

سه محفل تفسیر قرآن کریم ویژه ماه رمضان در استان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام مجیدی گفت: سه محفل تفسیری قرآن‌کریم در استان با حضور اساتید برجسته قم و استان قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 01April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «سید مصطفی مجیدی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین اظهار داشت: برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه امسال با شور و حال بیشتری برگزار می شود و طرح ضیافت همدلی با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا اجرا خواهد شد.

جزخوانی قرآن کریم در امامزادگان قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام مجیدی افزود: طرح ضیافت همدلی با حضور مبلغین در بقاع شاخص استان با اجرای برنامه های مختلف همچون مشاوره های رایگان، افطاری های ساده، نماز جماعت، بیان احکام برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان این مطلب که مراسم جزخوانی متمرکز امسال در امامزاده حسین(ع) برگزار نمی شود تصریح کرد: امسال این مراسم به دلیل نبود ظرفیت و پتانسیل فنی، با همکاری اوقاف و تبلیغات اسلامی در مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین برگزار خواهد شد اما به طور غیرمتمرکز، برنامه جزخوانی در بقاع متبرکه استان برگزار می شود که در شهر قزوین در امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده حسین(ع) و بقعه چهار انبیا(ص) اجرا خواهد شد.

سه محفل تفسیر قرآن کریم در استان برگزار می شود

وی گفت: همچنین سه محفل تفسیری قرآن‌کریم در استان با حضور اساتید برجسته قم و استان قزوین برگزار خواهد شد و به طور متمرکز بحث تفسیری قرآن کریم اجرا می شود.

حجت الاسلام مجیدی گفت: همچنین برنامه ویژه سحر ماه مبارک رمضان نیز با مشارکت صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها