ما مقاوم هستیم/ فرمانده سپاه قدس گیلان:

اردو‌های راهیان نور، اردو‌هایی عقیدتی و معنوی است

سردار «عبدالله پور» با اشاره به نقش اردو‌های راهیان نور در انتقال فرهنگ دفاع مقدس، گفت: اردو‌های راهیان نور، اردو‌هایی عقیدتی و معنوی است و معنای اصلی آن انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروزی است که روحیه معنویت، از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می‌کند.
کد خبر: ۵۱۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ - 02April 2022

اردو‌های راهیان نور، اردو‌هایی عقیدتی و معنوی است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: ادامه دادن راه شهدا یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی در ایران اسلامی است، بنابراین بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش در بین مردم به خصوص نسل جوان زنده نگه می‌دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش اردو‌های راهیان نور در انتقال فرهنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور، اردو‌هایی عقیدتی و معنوی است و معنای اصلی آن انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروزی است که روحیه معنویت، از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به برپایی اردوگاه راهیان نور گیلان به عنوان اولین استان کشور در این خصوص خاطرنشان کرد: اردوگاه راهیان نور استان گیلان جزء اولین و معدود اردوگاه‌های راهیان نور بود که از اواسط بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کرد.

سردار عبدالله پور یکی از اهداف اردوگاه راهیان نور گیلان را پذیرایی زائرین ایرانی از تمامی استان‌ها و حتی زوار خارجی آن هم در این شرایط سخت اقتصادی دانست و افزود: مردم گیلان در دوران دفاع مقدس با ارسال صد‌ها کامیون کالا به مناطق عملیاتی زبانزد کشور بوده و پس از آن هم با خدمت رسانی به زوار مناطق عملیاتی جنوب وفاداری خود به انقلاب اسلامی را نشان دادند.

وی با اشاره به اعزام بیش از دو هزار زوار گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور تاکید کرد: تا کنون دو هزار و ۵۳۷ نفر از گیلان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و همچنین ۶ هزار و۳۴ نفر در اردوگاه شهید «حبیب الهی» که مقر راهیان نور سپاه قدس گیلان در شهر اهواز می‌باشد اسکان داده شدند و روزانه از همین تعداد پذیرایی صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بی‌سابقه دانستن حضور زوار خارجی در مناطق عملیاتی جنوب کشور تاکید کرد: در راهیان نور ایام نوروز تعداد ۱۰۰نفر زوار خارجی از ۱۴ کشور دنیا توسط دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب سفر کرده و در اردوگاه استان گیلان از آنان پذیرایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها