با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان درگذشت سردار «عصار» را تسلیت گفت

ناوسالار یکم پاسدار «رکن الدینی» با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 03April 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان درگذشت سردار «عصار» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، ناوسالار یکم پاسدار «رکن الدینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت سردار مجاهد و رشید اسلام، سرتیپ‌دوم پاسدار دکتر «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

تلاش‌های مجاهدانه و خدمات ارزشمند و نقش تاثیرگذار سردار عصار در مسئولیت‌های مختلف از جمله در کسوت ریاست سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس فراموش ناشدنی و نزد خداوند متعال مأجور است.

اینجانب ضایعه فقدان این سردار مجاهد اسلام و انقلاب را به محضر خانواده معظم و همرزمان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن پیشکسوت مجاهد، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار