معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خبر داد؛

آغاز رزمایش «اطعام مهدوی-افطاری ساده» در مراکز نیکوکاری

آسوده از آغاز رزمایش «اطعام مهدوی-افطاری ساده» با محوریت مراکز نیکوکاری، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ - 03April 2022

آغاز رزمایش «اطعام مهدوی-افطاری ساده» در مراکز نیکوکاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حبیب‌الله آسوده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پویش اطعام مهدوی در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان دو سال پیش راه‌اندازی شد و امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این پویش به منظور هدایت کمک‌های مومنانه در جهت تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند، با همکاری نهادها، گروه‌های مردمی، هیأت‌های مذهبی، خیران و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی اطعام مهدوی تاکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای راه‌اندازی آشپزخانه‌های طرح اطعام مهدوی با محوریت گروه‌های مردمی انجام شده و این مراکز در طول ماه مبارک رمضان اقدام به پخت و توزیع غذای گرم میان نیازمندان خواهند کرد.

آسوده اظهار کرد: تمام مراحل طبخ و توزیع بسته‌های غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی و مطابق شیوه‌نامه‌های ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم، خیران، گروه‌های مردمی و جهادی برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی خاطرنشان کرد: شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ و کدهای دستوری #۱۲* و #۸۸۷۷* به منظور جذب کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین از آمادگی مراکز نیکوکاری سراسر کشور برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار