پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان در پی درگذشت سردار «عصار»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با صدور پیامی، درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ - 03April 2022

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان در پی درگذشت سردار «عصار»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با صدور پیامی، درگذشت سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله انا الیه راجعون

عروج آسمانی سردار رشید اسلام سرتیپ‌دوم پاسدار دکتر «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس موجب تألم خاطر شد.

بی‌گمان خدمات شایسته آن مرحوم رضوان‌جایگاه در مسئولیت‌های مختلف منشأ خدمات ارزنده بوده و یاد و خاطره ایشان در بین محبان و علاقه‌مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ ناب دفاع مقدس زنده و جاوید خواهد بود.

عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بزرگ‌مردانی هستیم که در پیروی از اهل‌بیت پیامبر (ص) تفسیرگر واقعی واژه ایثار شده‌اند.

این ضایعه بزرگ را به همکاران، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده محترم معزز وی تسلیت عرض نموده و برای روح بلند ایشان علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار