پیام تسلیت رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پی درگذشت سردار «عصار»

معدنی‌پور با صدور پیامی درگذشت سردار «محمدتقی عصار» را تسلیت گفت و برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت کرد.
کد خبر: ۵۱۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ - 03April 2022

پیام تسلیت رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پی درگذشت سردار «عصار»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «نرگس معدنی پور» رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی درگذشت سردار «محمدتقی عصار» را تسلیت گفت و برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت کرد.

متن پیام نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به این شرح است:

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ

مومنان واقعی تنها کسانی هستند که به خدا و رسولش ایمان آورده اند، سپس هرگز تردیدی به خود راه نداده و با اموال و جان خود در راه خدا جهاد کرده اند. آن‌ها راستگویانند. (سوره حجرات، آیه ۱۵)

خبر درگذشت سرتیپ دوم پاسدار دکتر «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور موجب تأثر و تاسف شد. آن مرحوم در دوران حیات خود مسئولیت‌های خطیری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب برعهده داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه اندوه ناک به خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بستگان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال و حضرت حجت (عج)، رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم مسألت می‌کنم.
ان شاء الله روح بلند آن بزرگ‌مرد، با انبیا الهی همنشین و محشور شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار