مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی با بی‌مهری روبه‌رو شده است

امیر «نجاتی» گفت: مدیران باید به خود نهیب بزنند که چرا پروژه مهم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی بدون پشتوانه و با بی‌مهری روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۵۱۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 04April 2022

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با معاون عمرانی استانداربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی، امروز (دوشنبه) با «مهدی رشیدی» سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی دیدار و در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بحث و گفت‌وگو کرد.

امیر «نجاتی» در این جلسه بیان داشت: در صدد آن هستیم که اکثر یادمان‌های شهدای گمنام استان خراسان شمالی را تکمیل کرده و به بهره‌برداری رسانیم.

وی افزود: ساخت و تکمیل محوطه و شروع ساخت فاز بعدی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی، از اهم پروژه‌های عمرانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هستند که با مساعدت مسئولان استانی و اختصاص اعتبارات لازم، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها تا پایان سال خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: مدیران باید به خود نهیب بزنند که چرا پروژه مهم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی بدون پشتوانه و با بی‌مهری روبه‌رو شده است.

امیر «نجاتی» بیان کرد: برخی استان‌های کشور سال‌هاست که امرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خود را تکمیل کرده‌اند؛ اما مشخص نیست که چرا این استان، علی‌رغم جامعه بزرگ ایثارگری، باید همچنان منتظر تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خود باشد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه، با بیان اینکه ما و همه مردم بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و از برکات شهدا بهره می‌بریم، اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم تا کار‌های شایسته اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سال جدید به ثمر نشیند.

«رشیدی» با بررسی طرح‌های عمرانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی و درصد پیشرفت‌های عمرانی و اعتبارات اختصاص یافته به آن‌ها، در خصوص اولویت‌بندی آن‌ها و نحوه اختصاص منابع لازم مالی بحث و تبادل نظر کرد و نسبت به پیش‌بینی منابع مالی لازم قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار