ما مقاوم هستیم/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش:

مقابله با شبیخون فرهنگی از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است

سرهنگ ایمانی گفت: مقابله با شبیخون فرهنگی بیگانگان از راه مشاهده عینی جلوه‌های ایثار و مقاومت از دیگر اهداف برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی راهیان نور است.
کد خبر: ۵۱۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 04April 2022

مقابله با شبیخون فرهنگی از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «علیرضا ایمانی»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش امروز در جلسه بررسی اردوهای امسال راهیان نور ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: یادمان عملیات فتح‌المبین یکی از یادمان‌های مهم دوران دفاع مقدس است که مردم این دیار در طول هشت سال نبرد نابرابر با دشمن بعثی لحظه‌ای از ایثار و فداکاری در آن دست برنداشته و با تمام وجود از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: هر سال اقشار مختلف مردم از استان‌های مختلف با سفر به استان خوزستان از یادمان‌های دوران دفاع مقدس از جمله یادمان شهدای عملیات غرورآفرین فتح‌المبین در قالب کاروان‌های راهیان نور دیدن می‌کنند.

ایمانی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل‌های گذشته به نسل‌های امروز را از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانست و گفت: مقابله با شبیخون فرهنگی بیگانگان از راه مشاهده عینی جلوه‌های ایثار و مقاومت از دیگر اهداف برگزاری این تورهای فرهنگی و زیارتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش بیان داشت: پیش‌بینی کرده بودیم تا پایان تعطیلات نوروز حدود 200 هزار نفر از سراسر کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان از این یادمان دیدن کنند که این امر محقق شد و افتخار میزبانی از 200 هزار زائر راهیان نور نصیب ما و خادمان شهدا در این یادمان شد.

در عملیات غرورآفرین فتح‌المبین که در فروردین‌ماه 1361 با رمز مقدس یا زهرا(ع) در غرب شوش و دزفول انجام شد بخش وسیعی از مناطق اشغالی از دست متجاوزان بعثی عراقی خارج شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها