معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خبرداد؛

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در تهران/ حضور تیم‌های عملیاتی پلیس راهور در مقابل مدارس

سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در تهران گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور در مقابل مدارس حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۵۱۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 04April 2022

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در تهران/ حضور تیم‌های عملیاتی پلیس راهور در مقابل مدارسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از افزایش ترافیک ۳۰ درصدی و حضور و فعالیت گسترده تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر و تقاطع‌های پایتخت خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت اظهار داشت: پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مجدد مدارس از تاریخ ۱۴ فرودین ماه امسال و حضور و تردد بیشتر خودرو‌ها در سطح معابر پایتخت با رصد همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از سطح معابر شاهد افزایش ۳۰ درصدی حجم ترافیک و تردد‌ها نسبت به روز گذشته در شهر تهران بوده ایم.

وی افزود: نمودار‌های مقایسه‌ای در سیستم‌های هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ نشان داد که از ساعت ۰۷:۴۵ تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح امروز ۳۰ درصد حجم و تردد ترافیک در سطح معابر شهر تهران ثبت شده است.

سرهنگ همه خانی اعلام کرد: این افزایش حجم تردد‌ها و ترافیک در شهر تهران قابل پیش بینی بود و پلیس راهور تهران بزرگ با استفاده از ظرفیت ۱۰۰ درصدی و با چینش تیم‌های عملیاتی در سطح معابر و تقاطع‌ها و مقابل مدارس نسبت به کنترل و روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی تردد‌ها اقدام کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها