فرماندار ویژه میانه:

روحانیون طلایه‌داران جهاد تبیین هستند

«سعادتی» گفت: روحانیون، طلایه‌داران جهاد تبیین هستند و با نقش‌آفرینی ائمه جماعت و با مشارکت مردم در جهاد تبیین، نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 04April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «مسعود سعادتی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، صبح امروز (دوشنبه) در همایش طلایه‌داران تبلیغ با محوریت جهاد تبیین در میانه، اظهار داشت: روحانیون، طلایه‌داران جهاد تبیین هستند و با نقش‌آفرینی ائمه جماعت و با مشارکت مردم در جهاد تبیین، نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعتماد مردم به روحانیت، وظیفه این قشر چندین برابر می‌شود.

«سعادتی» با اشاره به سرمایه‌گذاری رسانه‌ها در روایت نادرست از انقلاب اسلامی و نقش روحانیت، گفت: انقلاب اسلامی با سه عنصر مکتب، مردم و روحانیت شکل گرفته است که امروزه بیشترین تهاجم غرب به قشر روحانیت و مردم است.

فرماندار ویژه میانه به نقش مساجد در جهاد تبیین هم اشاره کرد و گفت: جایگاه واقعی مسجد به عنوان محل رجوع مردم باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه علما، مسائل و مشکلات مردم و جامعه را بازگو می‌کنند تا به گوش مسئولین برسد، افزود: روحانیون می‌توانند واسطه بیان مشکلات مردم و کمبود‌ها باشند؛ زیرا مردم روحانیون را مأمن خود برای بیان مشکلات، کمبود‌ها و کاستی‌ها می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها