رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌هاست

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌هایی است که ممکن بود ضربات سنگینی به کشور وارد کند، ولی خوشبختانه دشمنی‌ها به‌ویژه تحریم‍‌ها یکی پس از دیگری در حال بی اثر شدن است و گشایش‌های امیدآفرینی در راه است.
کد خبر: ۵۱۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ - 04April 2022

جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌ها استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین نشست سالیانه با کارکنان این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان خیلی کوتاه است؛ بنابراین باید تلاش کنیم از این فرصت استثنایی به بهترین شکل استفاده کنیم و از برکات این ماه بی‌بهره نمانیم.

وی افزود: در سال جدید در چند بحث باید تلاش‌های بیشتر و ویژه‌تری صورت بگیرد که از جمله آنها، تحقق شعار سال و بحث جهاد تبیین است. بدون تعارف امروز ما درگیر جنگ نرم هستیم و همانطور که در جنگ سخت همه به میدان آمدند، اکنون نیز باید همه در جنگ نرم برای مقابله با دشمن پای کار بیاییم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: اگر ایران امروز در این جایگاه ایستاده و به عنوان یک الگو شناخته می‌شود، بدون شک به خاطر عمل به رهنمود‌های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است که همچنان باید در اجرایی کردن رهنمود‌های ایشان تلاش کنیم. به اذعان کارشناسان، جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌هایی است که ممکن بود ضربات سنگینی به کشور وارد کند، ولی خوشبختانه دشمنی‌ها به ویژه تحریم‌ها یکی پس از دیگری در حال بی اثر شدن است و گشایش‌های امیدآفرینی در راه است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار